Thursday, August 29, 2013

Dua Hari



Suka rumah baru kakak di utara Semenanjung. Kakak aku memang pandai mendeko, so aku first time sampai rumah baru dia ni macam.."fuyoo...cantiknya". Ini rumah kedua kalau tak silap, kakak dengan abang ipar ada satu lagi rumah tak jauh juga dari rumah baru ni. 

Dua hari di sana, serius tak puas. Nanti nak pergi lagi, kalau boleh nak berlama-lama sikit kat situ. Dah la kakak aku sorang tu je pun dunia akhirat. Kakak demam time aku dengan family kat rumah dia ni, tapi knowing her, dia ni gigih.. Siap buat open house lagi. Sempat la juga aku menolong-nolong apa yang patut.

Ramai tetamu kakak, campur tetamu abang ipar, campur tetamu anak bujang kakak. Dari pagi sampai ke malam la tetamu tak henti-henti datang, Alhamdulillah murah rezeki kakak dan abang ipar. 

Banyak gambar yang aku ambil, tapi atas sebab-sebab tertentu setelah ditapis hanya dua ni jelah yang boleh aku tunjuk kat sini. Errr... tu pun sebelum tetamu-tetamu sampai.

*Sori kak, aku tayang gambar umah kak kat sini eh. 


Ruang depan. 

Ruang tamu. Port lepak makan kuih raya.


Nanti-nanti bila aku pegi sana lagi aku ambil gambar yang sopan-sopan. Banyak la sikit yang boleh aku tayang.


~ Roti jala mak mertua kakak aku buat sangat la sedap. Siang hari tu aku makan berapa keping ntah dengan kuah kari. Esoknya breakfast, aku makan lagi. Dengan susu. Pehhh.... ~ 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...