Monday, August 26, 2013

Blog Tiada Followers


Ada ke blog yang tak ada follower?

Ada ni, blog ni. Kenapa eh?

Aku sengaja tak letakkan widget follower di sini dari awal lagi. 

Tetiba aku bercakap pasal ni sebab aku dapat few email, tanya macamana nak follow blog ni. Cari butang follow takde. Memang la tak de, sebab aku tak letak. Tihehee

Terus terang la kenapa aku tak letak, okey.

Err...sebenarnya kalau aku letak pun, ada ke yang nak follow? Tu je yang aku fikir. Aku tau kalau aku letak, nanti takde orang follow. Yang ada pun sorang-dua je nanti. Errr segan laa aku macam tu. Lagipun aku menulis ni main-main je pun. Banyak entry aku, entry yang takde motif. Aku tulis ikut suka hati aku je, tak ikut flow macam blogger-blogger lain. Err takpe, korang blogger otai. Lain cerita. Aku ni tak boleh nak dikategorikan sebagai blogger pun..Hehe.

Jadi bagi aku cukuplah kalau ada sesiapa yang terjumpa blog ni, terbaca secara tidak sengaja. Tengok la, advert-advert semua tak ada, Nuffnang pun takde... Kotak komen pun tak ada. Sobs sobss... 

So, kepada sesiapa yang terjumpa blog ni, terima kasih daun keladi. Mesti korang jumpa blog ni secara tak sengaja kan? Lepastu dah terbaca, mesti korang nyesal kan? Haha :p


Sempat lagi aku nak selitkan sikit di sini, doakan keselamatan saudara kita di Mesir, Syria, Palestine, Turki (sekadar menyebut beberapa nama) tak lupa juga di Malaysia dan seluruh dunia hendaknya. Moga Allah swt berikan kemenangan kepada para pejuang Muslim, Amin Ya Allah.

Sekejap... Ni, kenapakah macam penulisan esei Bahasa Melayu Kertas II? Kan aku kata, entry aku tak ada motif.

*Entri berakhir tiba-tiba. Peace.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...