Monday, December 13, 2010

Terus PANDANG Depan vs Jangan PANDANG Belakang

                                                     *Mr.Google*
~ Gambar yang tiada kena mengena dengan tajuk ~

Ini entry pertama untuk halaman ini. 

Kadang-kala apa yang dilihat, apa yang dirasa tak mampu dizahir dengan kata-kata. Dulu, pena menjadi teman untuk meluah rasa. Kini, keyboard lah yang menjadi mangsa. 

Aku jarang membebel dan tak suka membebel.. (Err...sila percaya pada diri sendiri)
Memenatkan, membazir ayaq lioq, membuang masa dan tak best.
Tapi aku sangat suka menulis, menaip dan menyonteng.

Makanya, akan aku gunakan halaman ini sebaik-baiknya.
Semoga bermanfaat untuk diri aku sendiri dan juga sesiapa sahaja yang terjumpanya. 
Itu pun kalau ada.
(kesian dengan ayat yang terakhir itu)

Kalau tak ada pun, aku akan tetap menulis di sini.
Nekad.
Jangan pandang belakang.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...